maanantai 28. joulukuuta 2020

John Irving: minä olen monta 20.04.2013 Suomalainen Kirjakauppa

John Irving kävi puhumassa uudesta kirjastaan Minä olen monta,  ja biseksuaalisuuden teemasta, ja väkivallasta, ja naisten asemasta, ja vihasta sukupuolten välillä, ja pikkupaikkakuntien ahdasmielisyydestä, ja AIDSista 20.04.2013 Suomalaisessa Kirjakaupassa: Kolmen sepän kirjatreffeillä.

Aloitin John Irvingin romaanin Minä olen monta lukemisen - kirjastossa 2013. Tai kuten päähenkilö sen ääntää KIRJATSO, kuin pajatso. Ja kuinka tuttua, lapsena pueviat ja kirjailijaksi haluaminen, sitten tuleminen.. Kun Irvingin hahmolle oli hurjinta ja ekspressivisintä Dickensin Suuria odotuksia ( tietenkin ), niin minulle oli Nicholas Nicleby - tosin tv-teatterin kautta. Koska samalla voi tehdä helmitöitä..

Hahmot. Jäätävä neiti Frost. Ja norjalainen synkistelijä Nils joka kuulostaa aivan natsilta. 

John Irving: minä olen monta 20.04.2013 Suomalainen Kirjakauppa by © Satu Ylavaara Photography 2013:


© Satu Ylavaara Photography 2013


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.